miastoNS
Portal informacyjny | Nowy Sącz

Silence Call – kolejna innowacja w Novo.Sądeckiej

0 1 715

Niespełna miesiąc temu informowaliśmy o robocie-kelnerze, który rozpoczął pracę w Restauracji Novo.Sądecka w Nowym Sączu. Novuś zrobił prawdziwą furorę wśród osób odwiedzających lokal. Spodobał się wszystkich – tym dużym i małym. Tomasz Florek, właściciel restauracji nie zwalnia jednak tempa i cały czas myśli, jak usprawnić funkcjonowanie obiektu. Postanowił zainwestować w kolejną innowację, której nie ma w Nowym Sączu. To Silence Call (z ang. cicho, dzwonić) – dyskretny przywoływacz kelnera.

Czytaj również: Robot – kelner w Nowym Sączu! Poznaj NOVUSIA – przyszłość gastronomii

Miła atmosfera na sali, przyjemna muzyka, kelnerzy spokojnie przechadzający się po Sali. Często niezręcznie jest nam przywołać kelnera, aby zamówić posiłek lub poprosić o przysługę. Dobry kelner potrafi wyczuć odpowiedni moment, kiedy podejść i zaproponować deser, zapytać, czy danie smakowało lub zabrać puste talerze. W natłoku obowiązków, obsługując jednocześnie kilka stolików, pracownikowi może jednak umknąć to, że ktoś go potrzebuje.

– Urządzenie, które zainstalowaliśmy przy każdym stoliku umożliwia ciche przywołanie kelnera. Wystarczy przycisnąć guzik, a specjalny zegarek, który posiadają nasi kelnerzy wibrując poinformuje o potrzebie podejścia do danego stolika – mówi Tomasz Florek, właściciel restauracji Novo.Sądecka.

Zegarek poprzez wibrację informuje o potrzebie obsługi klienta. Dodatkowo, na wyświetlaczu pojawia się numer stolika

Teraz łatwo unikniemy niezręczności korzystając z Silence Call umieszczonego na każdym stoliku. To narzędzie do komunikacji między klientami, a personelem. Po wciśnięciu odpowiedniego przycisku informacja przesyłana jest do pracownika, który może szybko zareagować, np. klienci przy użyciu urządzenia mogą w łatwy i szybki sposób domówić dodatkowe pozycje z menu lub zasygnalizować chęć uregulowania rachunku. Kelner, który otrzyma taką informację wie, że musi podejść do stolika. To oszczędność czasu pracownika oraz wygoda dla klientów.

– Bardzo fajnie sprawdza się ten system – mówi Edyta, kelnerka w Novo.Sądeckiej. – Klienci są trochę zaskoczeni takim rozwiązaniem, ale ich reakcje są pozytywne. Urządzenie usprawnia moją pracę – jest ciche  i dyskretne.

 

Komentarze Facebook
Zobacz również

Zostaw odpowiedź