Wzorem kilku polskich drużyn, włodarze Sandecji Nowy Sącz, mają w planach włączyć kibiców w procesy decyzyjne dotyczące przyszłości klubu. Opinie kibiców będą zbierane przy pomocy ankiety internetowej.
Czytaj również: Sandecja Nowy Sącz zwycięska w „meczu przyjaźni”!
Badanie zostanie przeprowadzone przez niezależną firmę badawczą Sport Analytics. Jego celem jest poznanie zdania kibiców dotyczących bieżących spraw stołecznego klubu i wyciągnięcie z nich wniosków na przyszłość.
Badania będą obejmować następujące tematy:
– Frekwencja na meczach Sandecji Nowy Sącz
– Bezpieczeństwo w dniu meczowym
– Ty jako kibic
– Usługi i infrastruktura klubu
– Kontakt kibiców z klubem
– Sprzedaż biletów
Reprezentujący firmę Sport Analytics, Tomasz Chmielowski, który sprawuje pieczę nad badaniem, przybliżył szczegóły dotyczące charakteru ankiety.
– Badanie oparte jest na standardach badawczych wykorzystywanych w klubach europejskich. Dotyczyć będzie w zasadzie wszystkich kwestii związanych z komfortem kibica na stadionie w Nowym Sączu. Zresztą nie tylko, bo w badaniu również znajduje się część otwarta, do wypełnienia z dowolnymi spostrzeżeniami na temat rozwoju Sandecji – wyjaśnia Chmielowski.
Ankieta zostanie przeprowadzona na reprezentatywnej części kibiców Sandecji Nowy Sącz. Przyjęta metodologia pozwoli na zminimalizowanie skutków błędu statystycznego.
Kibice, którzy zdecydują się na udział w badaniu, mogą liczyć na atrakcyjne nagrody – 3 karnety na rundę wiosenną, 10 zestawów upominkowych, 3 piłki z autografami oraz koszulkę klubową z autografami zawodników.
Akcja ma na celu koncentrację włodarzy klubu na poprawianiu relacji z kibicami poprzez rozwiązywanie bieżących problemów.
Ankieta internetowa, będzie aktywna do piątku (12 października) do godziny 22:00, pod linkiem http://sandecja.badanie.net/
Opr. Marcin Cięciwa
fot. Marek Jaśkiewicz