miastoNS
Portal informacyjny | Nowy Sącz

Florencja – z pasji i miłości do jedzenia!

0 4 168

Restauracja Florencja pojawiła się na mapie gastronomicznej Sądecczyzny w sierpniu 2019 roku. Rodzinny biznes zyskał dużą popularność oraz znalazł wielu zwolenników. Świadczy o tym mnóstwo pozytywnych komentarzy na temat serwowanych dań jak i samego wystroju lokalu. Warta uwagi jest również wyjątkowa atmosfera, panująca w tym szczególnym miejscu.

Czytaj również: Ruszyła kolejna kampania Odkrywaj#Sądeckie! Tym razem na antenie TVP!

Byliśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni przyjęciem naszej restauracji. Przez pierwsze sześć miesięcy udowodniliśmy naszym gościom, że warto u nas zjeść i spędzić czas – mówi Beata Kmak, współwłaścicielka lokalu. – Niestety w marcu przyszedł lockdown. Musieliśmy ograniczyć serwowanie naszych potraw jedynie na wynos… Niesamowite jest to, że pomimo tak krótkiego czasu funkcjonowania na rynku zdobyliśmy rzeszę stałych klientów, którzy nas wspierali i wspierają nadal. To wzruszające, aż łza się kręci w oku… – dodaje Beata Kmak.

Właściciele restauracji wkładają mnóstwo wysiłku w to, aby wzbogacić ofertę restauracji i dostosować ją do aktualnie panującej sytuacji epidemicznej – serwując dania na wynos z -dowozem. –Walczymy z kryzysem własną tarczą. Wspólnie z naszą fantastyczną załogą przetrwaliśmy pierwszy lockdown i nadal walczymy w pełnym składzie. Dzięki temu, że od początku nie nastawiliśmy się wyłącznie na fine dining i deliverka jest dla nas chlebem powszednim bardzo szybko odnaleźliśmy się w obecnych realiach. Nie mniej jednak dla nas restauratorów widok  pustych stolików jest mocno  przygnębiający.  – mówi Katarzyna Florek, współwłaścicielka restauracji.

Strona internetowa restauracji florencja – KLIK
(https://florencja.com.pl)

Fascynujące jest to, że dzwonią do nas klienci wspierając dobrym słowem i zamówieniami – mówi Tomasz Florek, współwłaściciel Florencji. – Docieramy do wszystkich. Najwięcej zamówień mamy z terenu Nowego Sącza, ale nie tylko. Jesteśmy w stanie obsłużyć fanów naszego jedzenia w promieniu 30 km od Kamionki – dodaje Tomasz Florek.

Bogate menu restauracji powoduje, że każdy znajdzie tu coś dla siebie – od wybornej pizzy, włoskich makaronów, sałatek, burgerów, steków, domowych pierogów, dań  stworzonych specjalnie dla najmłodszych po wyjątkowe menu sezonowe.

Restauracja stawia na jakość! Wszystkie potrawy przygotowywane są wyłącznie ze świeżych składników od lokalnych dostawców. Tworzone tutaj przez profesjonalnych kucharzy dania,  stanowią połączenie klasyki z nowatorskim spojrzeniem na kuchnię – co powoduje, że nie tylko wybornie smakują, ale zachwycają również swoim wyglądem.

Restauracja posiada również salę bankietową, gdzie można zorganizować przyjęcia okolicznościowe oraz imprezy rodzinne. Załoga restauracji jest w stanie sprostać nawet największym wymaganiom gości, bo satysfakcja i zadowolenia klienta stawiane jest tu na pierwszym miejscu a każde wydarzenie przygotowywane jest z niezwykłą precyzją i starannością w oparciu o indywidualne potrzeby klientów. W ofercie restauracji znajduje się również kompletny catering, od przygotowania wybornych dań, po wypożyczenie zastawy stołowej,  obrusów, po obsługę kelnerską – dla zespołu Florencji nie ma rzeczy niemożliwych.

To urocze miejsce pod Nowym Sączem przyciąga również swoim nietuzinkowym wystrojem i niesamowitym klimatem, na który niewątpliwie wpływ ma personel, dla którego praca w tym miejscu to ogromna pasja. Wizyta w restauracji Florencja to niezapomniana podróż kulinarna i uczta dla zmysłów. Jest to idealne miejsce na rodzinny obiad, romantyczną kolację czy spotkanie w gronie znajomych.

Właściciele Florencji nie spoczywają na laurach i już niedługo nastąpi otwarcie nowej restauracji z kręgielnią, w miejscu dawnego Biznes Klubu na ulicy Grottgera. Powstaje tam NOVO.SĄDECKA resto & business club i jedno jest pewne, po sukcesie Florencji śmiało można stwierdzić, że na pewno będzie to wyjątkowe miejsce, do którego odwiedzin już dzisiaj serdecznie zapraszamy.