Od 1 kwietnia stanowisko dyrektora marketingu w firmie WIŚNIOWSKI objęła Monika Młynarczyk, awansując w ramach zmian w wewnętrznej strukturze. Monika Młynarczyk związana jest z firmą WIŚNIOWSKI od marca 2022 roku. Początkowo kierowała zespołem trade marketingu, by od listopada 2023 roku objąć funkcję dyrektora marketingu. Od blisko 11 lat zarządza zespołami wspierającymi efektywność i rozwój sieci sprzedaży.
Nowa dyrektor marketingu będzie odpowiedzialna za strategię i realizację działań promujących markę, rozwiązania i produkty WIŚNIOWSKI. Ceni gruntowny insight i analityczne podejście, koncentruje się na holistycznym podejściu do marketingu, rozwoju skutecznych narzędzi wsparcia sprzedaży oraz budowaniu trwałych relacji w biznesie. Jak sama podkreśla, zespół stanowi dla niej największą siłę napędową w zarządzaniu projektami, doceniając jego zaangażowanie i współpracę jako klucz do sukcesu firmy.
W latach 2008-2022 pracowała w spółce LEK-AM, gdzie m.in. kierowała zespołem odpowiedzialnym za współpracę z sieciami aptecznymi i realizację kontaktów promując takie marki jak m.in. Melatonina Lek-Am i Maglek B6 czy Zatogip.
Monika Młynarczyk
– Jestem dumna, że mogę poprowadzić w przyszłość zespół marketingu WIŚNIOWSKI, kontynuując strategię rozwoju firmy na europejskich rynkach – podkreśla Monika Młynarczyk, absolwentka programu Executive MBA.
Za pierwszym razem przeczytałem mularczyk to mi ręce opadły.. splajta pewna
Ewa pisze
Patrząc na wybrane komentarze, widzę, że ktoś tu jest niedowartościowany i atakuje, ale jednak tekst na tyle zainteresował, że mimo wszystko ktoś chętnie przeczytał news 😉
Każda zmiana w firmie jest potrzebna. Powodzenia dla firmy i p. Młynarczyk
Marcin B pisze
Dobra zmiana! Firma potrzebuje cyklicznie zmienianej, świeżej krwi!
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Za pierwszym razem przeczytałem mularczyk to mi ręce opadły.. splajta pewna
Patrząc na wybrane komentarze, widzę, że ktoś tu jest niedowartościowany i atakuje, ale jednak tekst na tyle zainteresował, że mimo wszystko ktoś chętnie przeczytał news 😉
Każda zmiana w firmie jest potrzebna. Powodzenia dla firmy i p. Młynarczyk
Dobra zmiana! Firma potrzebuje cyklicznie zmienianej, świeżej krwi!