miastoNS
Portal informacyjny | Nowy Sącz

BNI Sandecja świętowała swoje 2 urodziny [Zdjęcia]

3 1 015

W minionym tygodniu BNI Sandecja świętowała swoje drugie urodziny! Grupa stworzona z myślą wzajemnej rekomendacji przy kreowaniu i tworzeniu nowych biznesów w ciągu dwóch lat funkcjonowania wygenerowała zlecenia wartości prawie 21 milionów złotych! Zobacz obszerną fotorelację z ich święta.

 

Czytaj również: Urokliwa Praga popularnym miejscem wypoczynku. Skuś się na odrobinę przyjemności

 

Tradycyjne, czwartkowe spotkania grupy BNI Sandecja mają miejsce w hotelu IBIS w Nowym Sączu o godz. 7:00. Ich głównym celem jest kreowanie lokalnych zachowań biznesowych poprzez m.in. rekomendacje. W skład grupy wchodzi ponad 40 przedsiębiorców z całej Sądecczyzny. – Tak wczesna pora nie jest przypadkowa. Spotykamy się, aby podsumować tydzień pracy, gdy nasza konkurencja jeszcze śpi. Z każdego spotkania wychodzimy z nowymi rekomendacjami i pomysłami, gotowi do działania – informują członkowie grupy BNI Sandecja.

 

Cotygodniowy raport przygotowany przez BNI

 

 

Podczas uroczystego spotkania nie zabrakło życzeń, urodzinowego tortu oraz co najważniejsze kolejnych rekomendacji dzięki którym rzeczy niemożliwe stają się możliwe!

Zarząd grupy:

Nikodem Zegzda – Prezes
Tomasz Romaszko – V-ce Prezes
Katarzyna Rosiek – Sekretarz
Tomasz Baliczek – Koordynator ds. Mentoringu
Jan Górski – Koordynator ds. Wydarzeń
Kamila Kosal-Garbacz – Koordynator ds. Rozwoju
Mariusz Kałyniuk – Koordynator Gospodarczy
Dariusz Hebda – Przewodniczący Komitetu ds. Członkowskich
Grzegorz Wikar – Dyrektor Asystujący

 

 

BNI jest największą organizacją rekomendacji biznesowych na świecie. Od prawie 33 lat przedsiębiorcy z całego świata zobowiązują się dostarczać wysokiej jakości usługi oraz budować zaufanie i wartościowe relacje biznesowe. Istotą BNI jest przekazywanie profesjonalnych rekomendacji, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem w biznesie oraz rozbudowywanie sieci kontaktów o potencjalnych partnerów biznesowych, inwestorów i podwykonawców. BNI swój rozwój zawdzięcza ponad 277 000 członków w 79 krajach.

BNI opiera się na siedmiu kluczowych wartościach, którymi każdy z członków, Dyrektorów i Ambasadorów organizacji powinien kierować się w biznesie:

  • Filozofii Givers Gain – Dający dostaje,
  • Budowaniu trwałych relacji,
  • Treningu i edukacji,
  • Tradycji i innowacji,
  • Pozytywnym nastawieniu,
  • Docenianiu pracy innych,
  • Odpowiedzialności w biznesie.

Rafal Kmak
fot. Adam Grynda

Komentarze Facebook
Zobacz również
3 Komentarze
  1. miastons pisze

    torty torciki a wyników drużyny brak ale niewazne! ważne że takie “przypadkowe” nazwiska mają w czym kase wyprać bo w tym cały sens.

    1. miastons pisze

      Jak ktoś ma w głowie chlew, to dookoła widzi same świnie. Nie mierz wszystkich swoją miarą!

      1. miastons pisze

        to nie moja wina że to widzisz w lustrze.

Zostaw odpowiedź