miastoNS
Portal informacyjny | Nowy Sącz

Marketing SEO, a współpraca z celebrytami

0 489

Pozytywne komentarze pisane przez anonimowe osoby na temat działania firmy, które mają wpłynąć na wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania, są skuteczne. Takie formy promocji pomogły w osiągnięciu sukcesu przez wiele marek.

Nie ma takiej osoby, która świadomie bądź bez zdawania sobie z tego sprawy, nie natrafiła na ocenę jakiegoś produktu, która tak naprawdę nie była napisana przez losowego internautę, ale agencję SEO.

Optymalizacja oraz pozycjonowanie witryny jest niezwykle istotne w dzisiejszych czasach, gdzie większość uwagi skupia się na tym, co można znaleźć w Internecie. Niektórzy stosują go jak wyrocznię, jeśli przed zakupem np. sprzętu wędkarskiego nie znajdą na jego temat żadnych komentarzy, to można zapomnieć o tym, że zdecydują się na wybór tej marki. Konkurencja w sieci jest ogromna, przedsiębiorstwa walczą o jak najlepszą pozycję w rankingu, chcą, żeby po wpisaniu słów kluczowych, to właśnie ich strona pojawiała się jako pierwsza.

Mimo podjęcia współpracy z agencją SEO, która stosuje tradycyjne metody promocji: marketing szeptany, banery, optymalizacja, czasem zdarza się tak, że wyniki nie są satysfakcjonujące. W związku z tym, jak dotrzeć do większej grupy odbiorców, która skorzysta z usług oferowanych przez markę? O to zadbają znane osoby, które kojarzymy z ekranu telewizora czy komputera. Od wielu lat duże firmy korzystały z tego, że mają możliwość zapłacenia konkretnemu artyście, który ma wystąpić w ich reklamie.

Prawdziwa kopalnia takich działań promocyjnych jest dostępna w sieci. W mediach społecznościowych nie ma dnia, w którym jakiś celebryta nie zachwalałby soków firmy XY, albo świetniej obsługi w nadmorskim hotelu. Wśród osób obserwujących profil aktora, którego podziwiają, z pewnością znajdzie się niemała grupa chcąca kupić promowany przedmiot. Kilka zdjęć, odpowiednie hashtagi (które są odpowiednikami fraz kluczowych), oznaczenie na fotografii marki, tylko tyle wystarczy, żeby o naszej firmie zrobiło się głośno.

Fakty są takie, że obecnie, aby osiągnąć sukces, nie wystarczy fakt, że nasza oferta jest bardzo dobra, ponieważ takich przedsiębiorstw w samej Polsce są setki. Chcąc zaistnieć przez pozycjonowanie stron musisz działać zdecydowanie szerzej. Kartą przetargową okazały się reklamy sponsorowane, do których wykorzystywani są celebryci. Nic taki nie podniesie sprzedaży jak publikacja zdjęcia z produktem polecanym przez popularną blogerkę.

Niedługo może się okazać, że agencje SEO w swojej ofercie będą mieć nie tylko klasyczne pakiety, ale również opcję wyboru znanej osoby, która pozwoli na jeszcze szybsze wspięcie się na sam szczyt.

Komentarze Facebook
Zobacz również

Zostaw odpowiedź