miastoNS
Portal informacyjny | Nowy Sącz

Sądeckie Wodociągi uruchomiły Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta!

0 156

Już nie tylko sprawy związane z elektrownią czy gazownią można załatwić za pomocą Internetu, ponieważ także i Sądeckie Wodociągi wprowadziły udogodnienie dla Sądeczan w postaci Elektronicznego Biura Obsługi Klienta. System ten jest dedykowany dla wszystkich klientów indywidualnych.

 

Czytaj również: 5 mln na inwestycje wodno-kanalizacyjne w Nowym Sączu

 

Od 5 lutego w Sądeckich Wodociągach funkcjonuje Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, które ma na celu zapewnić szybki i wygodny dostęp do rozrachunków z dowolnego miejsca i w każdej chwili oraz ułatwić kontakt ze spółką.

Mając na względzie trendy, które pojawiają się na rynku szeroko rozumianych usług informatycznych, spółka wdraża inteligentne rozwiązania typu smart, które ułatwiają naszym klientom kontakt w zakresie rozliczeń, jak również mobilną kontrolę ze strony spółki. Mając na względzie nasz charakter działalności, który jest bardzo rozległy i rozproszenie naszych klientów, tego typu usługa wpisuje się w szeroko rozumianą e-mobilność, która staje się standardem w zakresie świadczenia usług. Oczywiście korzyści, jakie się tu pojawiają dla klienta to m.in. dostęp do rachunków włącznie z ich wizualizacją oraz dostęp do umów. Klient może także podawać spółce odczyty z wodomierza oraz posiada kalendarz płatności i my możemy mu o tej płatności przypominać. Usługa na tę chwilę dotyczy tylko klientów indywidualnych, którzy mają bezpośrednie umowy ze spółką – wyjaśnia Józef Ciuła, wiceprezes Sądeckich Wodociągów.

W celu skorzystania z nowej usługi, klient indywidualny Sądeckich Wodociągów musi się jednorazowo pojawić w siedzibie spółki przy ul. Wincentego Pola 22 w Nowym Sączu (Biuro Obsługi Klienta – pokój nr 2 lub 3), aby podpisać stosowne oświadczenia. Wówczas zrzeka się otrzymywania faktury papierowej, podpisuje informacje o przetwarzaniu danych osobowych, jak również podaje numer telefonu, jeżeli wcześniej takiej informacji nie zawarł. Numer ten jest potrzebny, ponieważ będzie on mógł otrzymać informacje dotyczące awarii czy wyłączeń dokładnie w jego miejscu zamieszkania.

Jak już wcześniej zostało wspomniane, klient ma podgląd nie tylko do zawartych umów, swoich rozrachunków i kalendarza płatności, ale także może podać odczyt wodomierza, zgłosić sprawę, sprawdzić swoje odczyty czy napisać do spółki za pomocą specjalnego komunikatora. Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (e-BOK) to kolejne udogodnienie obok wprowadzonej już elektronicznej faktury.

 

 

MK
Fot.: Marek Jaśkiewicz

Komentarze Facebook
Zobacz również

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.