Sądeckie Wodociągi uruchomiły Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta!
Już nie tylko sprawy związane z elektrownią czy gazownią można załatwić za pomocą Internetu, ponieważ także i Sądeckie Wodociągi wprowadziły udogodnienie dla Sądeczan w postaci Elektronicznego Biura Obsługi Klienta. System ten jest dedykowany dla wszystkich klientów indywidualnych.
Czytaj również: 5 mln na inwestycje wodno-kanalizacyjne w Nowym Sączu
Od 5 lutego w Sądeckich Wodociągach funkcjonuje Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, które ma na celu zapewnić szybki i wygodny dostęp do rozrachunków z dowolnego miejsca i w każdej chwili oraz ułatwić kontakt ze spółką.
– Mając na względzie trendy, które pojawiają się na rynku szeroko rozumianych usług informatycznych, spółka wdraża inteligentne rozwiązania typu smart, które ułatwiają naszym klientom kontakt w zakresie rozliczeń, jak również mobilną kontrolę ze strony spółki. Mając na względzie nasz charakter działalności, który jest bardzo rozległy i rozproszenie naszych klientów, tego typu usługa wpisuje się w szeroko rozumianą e-mobilność, która staje się standardem w zakresie świadczenia usług. Oczywiście korzyści, jakie się tu pojawiają dla klienta to m.in. dostęp do rachunków włącznie z ich wizualizacją oraz dostęp do umów. Klient może także podawać spółce odczyty z wodomierza oraz posiada kalendarz płatności i my możemy mu o tej płatności przypominać. Usługa na tę chwilę dotyczy tylko klientów indywidualnych, którzy mają bezpośrednie umowy ze spółką – wyjaśnia Józef Ciuła, wiceprezes Sądeckich Wodociągów.
W celu skorzystania z nowej usługi, klient indywidualny Sądeckich Wodociągów musi się jednorazowo pojawić w siedzibie spółki przy ul. Wincentego Pola 22 w Nowym Sączu (Biuro Obsługi Klienta – pokój nr 2 lub 3), aby podpisać stosowne oświadczenia. Wówczas zrzeka się otrzymywania faktury papierowej, podpisuje informacje o przetwarzaniu danych osobowych, jak również podaje numer telefonu, jeżeli wcześniej takiej informacji nie zawarł. Numer ten jest potrzebny, ponieważ będzie on mógł otrzymać informacje dotyczące awarii czy wyłączeń dokładnie w jego miejscu zamieszkania.
Jak już wcześniej zostało wspomniane, klient ma podgląd nie tylko do zawartych umów, swoich rozrachunków i kalendarza płatności, ale także może podać odczyt wodomierza, zgłosić sprawę, sprawdzić swoje odczyty czy napisać do spółki za pomocą specjalnego komunikatora. Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (e-BOK) to kolejne udogodnienie obok wprowadzonej już elektronicznej faktury.
MK
Fot.: Marek Jaśkiewicz