miastoNS
Portal informacyjny | Nowy Sącz

Sądeckie Wodociągi zachęcają do kontaktu elektronicznego

0 536
Dzięki systemowi elektronicznej obsługi klienta wiele spraw już dziś można załatwić bez wychodzenia z domu. Kontakt elektroniczny lub telefoniczny pozwoli zarówno pracownikom spółki jak i klientom ograniczyć zagrożenie związane z zakażeniem koronawirusem.

 

Czytaj również: Planowanie działań oraz dyskusja w związku z koronawirusem


Jak założyć elektroniczne Biuro Obsługi Klienta?
Wystarczy wejść na stronę swns.pl, kliknąć ikonkę e-bok i zarejestrować się w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (proces rejestracji trwa do dwóch dni roboczych – Klient otrzymuje e-mail od Administratora, że usługa została aktywowana).
 
Korzystając z usługi e-BOK klient zyskuje m.in.:
szybki dostęp do informacji związanych z rozliczeniami,
elektroniczne płatności,
bieżące informacje o awariach i planowych wyłączeniach wody,
powiadomienie o ewentualnym wycieku w instalacji wewnętrznej (dla Klientów, którzy mają nakładkę radiową na wodomierzu).
Dodatkowo w zakładce „sprawy” można wybrać opcję miesięcznych (zamiast kwartalnych) rozliczeń z przedsiębiorstwem.
W lutym Sądeckie Wodociągi uruchomiły także usługę m-BOK. To odpowiednik aplikacji e-BOK na smartfony. Aplikację na telefon można pobrać ze strony e-BOK przedsiębiorstwa.
 
Spis telefonów

 Dział sprzedaży 18 4141215, 18 4141216, 18 4141217,  18 4141248, 18 4141228
 Komórka ds. kontroli 18 4141246
 Zakład sieci wod.-kan. 18 4141236, 18 4141237, 18 4141373
 Monitoring 18 4141241,184141240
 Dział inwestycji i remontów 18 4141250, 18 4141247
 Dział środków produkcji 18 4141250, 18 4141247
 Dział uzgodnień dokumentacji 18 4141243
 Laboratorium 18 4141229, 18 4141249
Windykacja 18 4141226
Komentarze Facebook
Zobacz również

Zostaw odpowiedź