Sądecka Marka Turystyczna dla najlepszych obiektów hotelowych [ZDJĘCIA]
Starosta nowosądecki Marek Kwiatkowski oraz prezydent Nowego Sącza Ludomir Handzel wręczyli certyfikat Sądeckiej Marki Turystycznej przedstawicielowi Heron Live Hotel***** w Siennej, który jakością świadczonych usług i powiązaniem z dziedzictwem przyrodniczo-kulturowym regionu zasługuje na najwyższe uznanie.
Czytaj również: Razem stwórzmy nową salę tradycji w Karpackim Oddziale Straży Granicznej!
– Sądecka Marka Turystyczna jest nadawana za najwyższą jakość usług turystyczno-hotelarskich. Kapituła złożona z ekspertów przez rok obserwowała wasze obiekty i jakość świadczonych w nich usług, pytała o opinie klientów. Podstawowym celem tego konkursu jest wyłonienie najbardziej atrakcyjnych, nowatorskich i przyjaznych dla turystów produktów turystycznych i hotelarskich. Cieszy mnie, że przeszli państwo przez okres kandydacki. Wasze hotele są teraz w grupie obiektów, które z powodzeniem można polecać turystom. Cieszy mnie również, że na terenie Sądecczyzny, którą odwiedza coraz więcej polskich i zagranicznych gości są obiekty świadczące usługi na najwyższym poziomie – powiedział Marek Kwiatkowski, starosta Powiatu Nowosądeckiego.
Certyfikat Jakości Produktu Turystycznego uzyskał Hotel IBIS STYLES w Nowym Sączu na okres kandydacki do Marki (lipiec 2019 – lipiec 2020). Przez rok ośrodek ten będzie kandydatem i jeśli Kapituła potwierdzi, że spełnia wszystkie standardy – będzie mógł posługiwać się tytułem Sądeckiej Marki Turystycznej.
Kapituła, która ocenia jakość usług w obiektach hotelowych podjęła również decyzję o przedłużeniu ważności certyfikatów Sądeckiej Marki Turystycznej dla obiektów, którym tytuł został nadany w 2016 roku, są to:
– Hotel Klimek**** SPA w Muszynie
– Hotel KRYNICA**** w Krynicy-Zdroju
– Diecezjalne Centrum Pielgrzymowania im. JPII w Starym Sączu
– Hotel BESKID**** w Nowym Sączu
– Hotel PANORAMA** w Nowym Sączu
Sądecka Marka Turystyczna jest nie tylko honorowym wyróżnieniem, ale również znakiem najwyższej regionalnej jakości produktu i oferty turystycznej. Dla turystów ma być synonimem dobrego standardu usług. Ma służyć promocji firm turystycznych, poprawie jakości oferty wypoczynkowej oraz promocji Ziemi Sądeckiej i budowie jej dobrego wizerunku w Polsce.
Sądecka Marka Turystyczna jest wyróżnieniem przyznawanym podmiotom turystycznym, które jakością świadczonych usług oraz ich powiązaniem z dziedzictwem przyrodniczo-kulturowym regionu zasługują na najwyższe uznanie. Organizatorami konkursu są: starosta nowosądecki, prezydent Miasta Nowego Sącza, Rada Konsultacyjna ds. Turystyki przy prezydencie Miasta Nowego Sącza i staroście nowosądeckim, Nowosądecka Izba Turystyczna, Sądecka Organizacja Turystyczna oraz Sądecka Izba Gospodarcza.
Spotkanie prowadził dr Józef Wojnarowski – współinicjator powstania Sądeckiej Marki Turystycznej, a wzięli w nim udział m.in.: poseł Andrzej Czerwiński, starosta nowosądecki Marek Kwiatkowski, prezydent Nowego Sącza Ludomir Handzel, szefowie wyróżnionych hoteli oraz przedstawiciele branży turystycznej.
Agnieszka Michalik
Fot.: Agnieszka Michalik