miastoNS
Portal informacyjny | Nowy Sącz

Wizja SEO skutecznego w 2019. Sprawdź, czy znasz te metody

0 559

Jak każdy nowy rok, także i obecny staje się pretekstem do podsumowań. Możemy zatem powiedzieć, że w branży pozycjonowania stron zmieniło się całkiem sporo. Przez te metamorfozy coraz częściej zastanawiamy się nad wyborem agencji marketingowych dotrzymujących im tempa. Jeśli więc wraz z nadejściem nowego roku Twoja strona spadła w branżowym rankingu, to najwyższa pora, aby sprawdzić, co mogło być tego przyczyną. W poniższym krótkim poradniku postaramy się na podstawie eksperckiej wiedzy zaprezentować najbardziej skuteczne trendy w windowaniu pozycji A.D. 2019.

 

Triki, które robią różnicę w pozycjonowaniu

Tym razem mamy do czynienia z kilkoma zabiegami, których kreatywne wykorzystanie przynosiło korzyści już w przypadku poprzedniego roku. Na pierwszym miejscu staje oczywiście osławiony już Voice Search. W istocie w kolejnym sezonie wyszukiwania głosowe pojawiają się znacznie częściej, wpływając tym samym na kształt dobieranych słów kluczowych oraz ich długość. Nie jest przecież tajemnicą, iż kierowanie do Google zapytań przy pomocy mowy znacznie zmienia charakter tego, co otrzymujemy w rezultacie. Dystynktywne dla komunikacji oralnej stają się hasła z tak zwanego długiego ogona a także coraz bardziej specjalistyczne słownictwo, które odgrywa znaczną rolę w zawężaniu grupy odbiorców dla naszego asortymentu.

Obok wyszukiwania głosowego ustawić możemy jeszcze dane strukturalne oraz opanowanie działania widżetów, które obecnie coraz częściej wyświetlając się w wyszukiwarce sprawiają, iż internauta traci powód, by przechodzić do konkretnej strony. Kiedy już jednak uda nam się wdrożyć wszelkie zalecane nowości, nie możemy zapomnieć o powrocie do koniecznego regularnego audytu SEO. To test, w trakcie którego doświadczona agencja SEM sprawdzi, jak dobrze dopasowana do zaleceń Google jest nasza witryna. Firma z siedzibą w Moutain View i jej roboty indeksujące skanują takie elementy obcowania z naszym WWW jak czas ładowania, wykorzystanie meta tagów i opisów, obecność certyfikatów bezpieczeństwa, wydajna organizacja treści a także responsywność całego projektu i jego renderowanie (źródło: https://afterweb.pl/).

 

Google Ads – czy może pomóc w pozycjonowaniu?

 

Do metod na polepszenie lokaty należeć będą także kampanie linków sponsorowanych, bowiem idący za nimi proces zwiększania trafficu na stronie pozostawi nasz wirtualny sklep ze znacznie lepszymi parametrami choćby w kwestii liczącego się dla Google tzw. dwell time, a więc ilości czasu spędzanego przez użytkownika sieci w naszym serwisie. Korzystanie z Google Ads może zatem w prosty sposób przybliżyć nas do czołówki rankingu, także jeśli chodzi o organiczne wyniki wyszukiwania. Tymczasem tak długo, jak opłacamy budżet kampanii i odpowiednio ją konfigurujemy, możemy liczyć na stałą obecność w TOP 3 branżowego internetu. Warto jednak także na tym polu sięgnąć po pomoc fachowców, którzy z licznymi ustawieniami i wyborem fraz mają do czynienia na co dzień.

 

Materiał Partnera

Komentarze Facebook
Zobacz również

Zostaw odpowiedź