BNI Sandecja świętowała swoje 2 urodziny [Zdjęcia]
W minionym tygodniu BNI Sandecja świętowała swoje drugie urodziny! Grupa stworzona z myślą wzajemnej rekomendacji przy kreowaniu i tworzeniu nowych biznesów w ciągu dwóch lat funkcjonowania wygenerowała zlecenia wartości prawie 21 milionów złotych! Zobacz obszerną fotorelację z ich święta.
Czytaj również: Urokliwa Praga popularnym miejscem wypoczynku. Skuś się na odrobinę przyjemności
Tradycyjne, czwartkowe spotkania grupy BNI Sandecja mają miejsce w hotelu IBIS w Nowym Sączu o godz. 7:00. Ich głównym celem jest kreowanie lokalnych zachowań biznesowych poprzez m.in. rekomendacje. W skład grupy wchodzi ponad 40 przedsiębiorców z całej Sądecczyzny. – Tak wczesna pora nie jest przypadkowa. Spotykamy się, aby podsumować tydzień pracy, gdy nasza konkurencja jeszcze śpi. Z każdego spotkania wychodzimy z nowymi rekomendacjami i pomysłami, gotowi do działania – informują członkowie grupy BNI Sandecja.
Podczas uroczystego spotkania nie zabrakło życzeń, urodzinowego tortu oraz co najważniejsze kolejnych rekomendacji dzięki którym rzeczy niemożliwe stają się możliwe!
Zarząd grupy:
Nikodem Zegzda – Prezes
Tomasz Romaszko – V-ce Prezes
Katarzyna Rosiek – Sekretarz
Tomasz Baliczek – Koordynator ds. Mentoringu
Jan Górski – Koordynator ds. Wydarzeń
Kamila Kosal-Garbacz – Koordynator ds. Rozwoju
Mariusz Kałyniuk – Koordynator Gospodarczy
Dariusz Hebda – Przewodniczący Komitetu ds. Członkowskich
Grzegorz Wikar – Dyrektor Asystujący
BNI jest największą organizacją rekomendacji biznesowych na świecie. Od prawie 33 lat przedsiębiorcy z całego świata zobowiązują się dostarczać wysokiej jakości usługi oraz budować zaufanie i wartościowe relacje biznesowe. Istotą BNI jest przekazywanie profesjonalnych rekomendacji, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem w biznesie oraz rozbudowywanie sieci kontaktów o potencjalnych partnerów biznesowych, inwestorów i podwykonawców. BNI swój rozwój zawdzięcza ponad 277 000 członków w 79 krajach.
BNI opiera się na siedmiu kluczowych wartościach, którymi każdy z członków, Dyrektorów i Ambasadorów organizacji powinien kierować się w biznesie:
- Filozofii Givers Gain – Dający dostaje,
- Budowaniu trwałych relacji,
- Treningu i edukacji,
- Tradycji i innowacji,
- Pozytywnym nastawieniu,
- Docenianiu pracy innych,
- Odpowiedzialności w biznesie.
Rafal Kmak
fot. Adam Grynda
torty torciki a wyników drużyny brak ale niewazne! ważne że takie „przypadkowe” nazwiska mają w czym kase wyprać bo w tym cały sens.
Jak ktoś ma w głowie chlew, to dookoła widzi same świnie. Nie mierz wszystkich swoją miarą!
to nie moja wina że to widzisz w lustrze.