miastoNS
Portal informacyjny | Nowy Sącz

UWAGA! Na bilet w MPK poczekasz kilka dni

1 794

Punkt Obsługi Klienta (POK) w Miejskim Przedsiębiorstwie Komunikacyjnym w Nowym Sączu informuje, że wydłużony został okres realizacja wniosków i wydawania biletów elektronicznych. Uczniowie, którzy od przyszłego tygodnia chcą korzystać z transportu publicznego i dojechać do szkoły powinny liczyć się z opóźnieniami.

 

Czytaj również: Powstanie nowy most na Dunajcu!

– Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. w Nowym Sączu informuje, że w związku z dużą liczbą składanych wniosków w miesiącu sierpniu i wrześniu czas ich realizacji i wydawania biletów elektronicznych został wydłużony – czytamy w komunikacie.

 

 

W POK przy ul. Wyspiańskiego 22 (budynek MPK) można na miejscu złożyć (wypełnić) wniosek. Personalizacja biletu elektronicznego w miesiącu sierpniu i wrześniu – czas oczekiwania do 6 dni roboczych. Natomiast w POK w Rynku 22 (wejście od ul. Piotra Skargi) można na miejscu złożyć (wypełnić) wniosek i odebrać spersonalizowany bilet elektroniczny. Personalizacja biletu elektronicznego w miesiącu wrześniu – czas oczekiwania 3 dni.

Przy Dworcu Autobusowym MPK przy ul. Batorego można złożyć wniosek, który po spersonalizowaniu przekazywany jest do POK wskazanego do odbioru. Czas oczekiwania w miesiącu wrześniu do 7 dni roboczych.

Opr. Rafał Kmak
fot. archiwum

Komentarze Facebook
Zobacz również
1 komentarz
  1. Ripper pisze

    Kiedy będzie istniała możliwość doładowania e-biletu online. Jeżeli ktoś przedłuża bilet okresowy ze zniżką też powinien mieć możliwość zrobienia tego online. Co to byłby za problem?

Zostaw odpowiedź