miastoNS
Portal informacyjny | Nowy Sącz

Cezary spełnił swoje marzenie, Ty też sobie na to pozwól! #HalnyToMy

0 825

Klub Sportowy Halny Nowy Sącz zaprasza w swoje szeregi nie tylko młodych, walecznych wilczków. Nowosądecka kuźnia talentów pełni również wyjątkową misję w społeczeństwie. Dzięki jednej z najnowocześniejszych sal treningowych w Małopolsce, umożliwia wszystkim zainteresowanym dbanie o swoją sprawność fizyczną. W każdym wieku! Doskonałym przykładem jest Cezary, który w wieku 60 lat rozpoczął trening boksu! Nigdy nie jest za późno, na aktywność fizyczną i dbanie o swoje zdrowie. A w klubie Halny można to połączyć z rozwijaniem pasji! Poniżej film z udziałem jednego z uczniów Łukasza Pławeckiego, sądeckiego mistrza boksu, właściciela Halnego.

Czytaj również: Kolejne sukcesy KS HALNY. Tym razem 2 złota i 2 srebra Mistrzostw Polski

Cześć! Treningi boksu zawsze były moim marzeniem! Miałem wrażenie od początku, że od początku byłem tu zawsze mile widziany. Mile widziany to znaczy, że nie stawia się wymagań ponad moje możliwości.

Mnie to bardzo ujęło, że szedłem tutaj bardzo spokojnie, swobodnie. Staram się tyle ile trener wymagał, ale nigdy ponad siły!

Chciałbym ten trening zadedykować wszystkim, których znam. Przede wszystkim mojemu wnukowi Heniowi Staffordowi, który z pewnością w WBC w przyszłości będzie w przyszłości oklaskiwany!

Trzymaj się Heniu!

– Nasz cykl szkoleniowy przynosi efekty. Zapraszam zainteresowanych dbaniem o zdrowie i rozwój fizyczny. Nasza kondycja zależy od nas samych! – mówi Łukasz Pławecki, mistrz świata Kickboxingu, bokser zawodowy, właściciel Klubu. – Każda z naszych grup ma osobnych instruktorów – opiekunów, którzy są za nią odpowiedzialni. Treningi grupowe prowadzimy od poniedziałku do soboty (rano lub wieczorem). Stawiamy na rozwój naszych podopiecznych. Uczestniczymy i organizujemy liczne zawody sportowe – dodaje sądecki MISTRZ.

Ćwiczenia po 40, 50, 60, 70. roku życia są ważne z wielu powodów, a aktywność fizyczna może przynieść wiele korzyści dla zdrowia i jakości życia. Oto kilka powodów, dlaczego ćwiczenia są istotne:

  1. Zachowanie zdrowia serca: Regularne ćwiczenia mogą pomóc w utrzymaniu zdrowego serca i obniżeniu ryzyka chorób serca, które stają się bardziej powszechne w starszym wieku.

  2. Wzmocnienie mięśni i kości: Ćwiczenia siłowe i oporowe pomagają w utrzymaniu siły mięśniowej i gęstości kostnej, co może zapobiec osteoporozie i upadkom.

  3. Poprawa równowagi i koordynacji: Wraz z wiekiem równowaga i koordynacja mogą się pogorszyć, co zwiększa ryzyko upadków. Ćwiczenia równowagi mogą pomóc w poprawie tej sytuacji.

  4. Zmniejszenie bólu stawów: Ćwiczenia mogą pomóc w zmniejszeniu bólu stawów i łagodzeniu objawów chorób zwyrodnieniowych stawów.

  5. Poprawa samopoczucia psychicznego: Aktywność fizyczna może pomóc w zmniejszeniu stresu, poprawieniu nastrоju i zwiększeniu poziomu energii, co przekłada się na ogólną jakość życia.

  6. Kontrola wagi: Regularne ćwiczenia pomagają w utrzymaniu lub osiągnięciu zdrowej wagi, co ma znaczenie dla ogólnego zdrowia.

  7. Wspieranie zdolności funkcjonalnych: Dzięki ćwiczeniom starsze osoby mogą zachować lub poprawić zdolność do wykonywania codziennych czynności, takich jak chodzenie, wstawanie z krzesła czy noszenie zakupów.

  8. Społeczność i aktywność społeczna: Grupy zajęć fitness lub zajęcia sportowe mogą dostarczyć okazji do nawiązywania nowych znajomości i utrzymania aktywności społecznej, co jest ważne dla dobrego samopoczucia.

  9. Zwiększenie długości życia: Badania wykazują, że regularna aktywność fizyczna może przyczynić się do zwiększenia oczekiwanej długości życia.

  10. Zapobieganie chorobom przewlekłym: Ćwiczenia mogą pomóc w zmniejszeniu ryzyka wystąpienia wielu chorób przewlekłych, takich jak cukrzyca typu 2, nadciśnienie tętnicze czy niektóre formy raka.

 

HALNY oferuje:

  • Podział na sekcje: Kickboxing, Boks, Brazylisjkie Jui Jitsu, MMA,
  • Podział na grupy wiekowe: dzieci (4-8 i 9-12 lat w zależności od grupy), juniorzy 13-17 lat, dorośli,
  • Różne poziomy zaawansowania (grupa podstawowa, zaawansowana, zawodnicza)
  • Możliwość umówienia się na treningi personalne o dowolnej porze,
  • Możliwość trenowania poza zajęciami grupowymi (w godzinach otwarcia klubu 7.00 – 22.00 można korzystać ze sal do sportów walki)

Atutem Klubu Sportowego HALNY jest sala „Ring” wyposażona w sprzęt do sportów uderzanych: profesjonalne worki, manekiny do uderzeń, tarcze bokserskie, PAO i do treningu kopnięć, piłki refleksowe, wyłożona matami wraz z prawdziwym ringiem bokserskim. Kolejnym nie spotykanym w Nowym Sączu miejscem jest sala „Klatka” wyposażona w maty tatami do treningu Brazylijskiego Jiu Jitsu oraz MMA, manekiny do rzutów, zabezpieczone ściany, oraz klatka do sparingów.

Zyskaj możliwość korzystania z pełnej oferty klubu:

  • siłowni ze strefą wolnych ciężarów;
  • grupowych zajęć fitness, Cross Trening i Tengu ECS;
  • strefy cardio wyposażonej w bieżnie, rowerki, orbitreki, airbike oraz rowery spinningowe;
  • treningów sportów walki;
  • oddzielnej strefy Cross
  • treningi sportów walki (kickboxing, BJJ, karate);
  • dance kids;
  • akrobatyce;
  • zajęcia wokalno-taneczne.

Źródło i fot.: KS HALNY Nowy Sącz

 

Komentarze Facebook
Zobacz również

Zostaw odpowiedź